ღღღღ خســــــــــــــــــته ام ღღღღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

خدا جون میشه امشب منو تو بغل بگیری       

 بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری  ؟؟؟

خدا جون منو برگردون به اونجایی که بودم...

خدایا برای خاموشیه شبهای انتظارم

فقط یک فوت کافیست! 

خاموشم کن ....خسته ام

امکانش هست یه روزی از روزهایی که نبودم با انگشت بر سر قبرم بکوبه و بگه:

بیدارشو من برگشتم!

این روز ها پر طرفدار ترین بازی در بین آدمها بازی با " احساسات " است.



تازه فهمیدم چرا پشت سر مرده ها آب نمی ریزند 



چون این دنیا ارزش برگشتن ندارد …!

خدایا امشب خیلی خسته ام 

فردا صبح بیدارم نکن....

درد داره منو شما صدا می کنی، من که تا دیروز عزیز دلت بودم.... 
 
خدایا دیگه بریدم
خدایا حواست هست لج کردی با من
 
خیلی حرفا دارم که جاش این جا نیست
 
خیلی سنگینم
فقط ی کم آرومم کن
خیلی تنهام 
کسی نیست بهش تکیه کنم......


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,ساعت 2:43 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |